Csak egy érintés (NFC). Ennyi kell ahhoz, hogy begyűjts egy jó értékelést, vagy egy új követőt.
Személyesen kérhetsz véleményt a partnereidtől, vásárlóidtól, így szinte biztos a pozitív értékelés.
Jobb a vállalkozásod megítélése, ha minél több magasra értékelt pontszámod van.
Magas értékelésekkel kitűnhetsz a tömegből. Egy lépéssel a versenytársaid előtt járhatsz.
A Google kereséskor a találati listában jobb pozíciót biztosít a magasra értékelt cégeknek.
Több közösségi oldal követővel nagyobb tömegekhez juttathatsz el célzott hirdetéseket.
Cikkszám | DPSMT001 |
Kártya típus | smart |
Kártya anyaga | plasztik (műanyag) |
Készlet | raktáron |
❤ Szerezz egyszerűen azonnal pozitív értékeléseket a Google Cég profilodra közvetlenül az ügyfeleidtől, vásárlóidtól ennek az NFC-s okoskártyának a segítségével.
Tudtad, hogy az emberek többsége utánanéz egy vállalkozásnak az Interneten mielőtt kapcsolatba lép velük? És, hogy ezt online többnyire a Google-ön teszi? Megnézi az adatokat, leírásokat, nyitva tartást, közzétett fotókat és leginkább a vállalkozás ÉRTÉKELÉSÉT!
Biztosan szívesebben vásárolsz Te is olyan helyről, amiről sok pozitív visszajelzést találsz. Arról nem is beszélve, hogy a Google a találati listában is jobb pozíciót biztosít a magasabbra értékelt vállalkozásoknak.
Ezzel az értékelésgyűjtő kártyával azonnal lehetőséged nyílik a vásárlóidtól véleményt, értékelést kérni! A Google értékelés Okoskártya egyből a céges Google profilod értékelő oldalára irányítja az ügyfeleidet, vásáróidat, akik lecsippantják a kártyádat. Kérdd meg még a távozás előtt a vásárlódat, hogy ha jól érezte magát nálad, elégedett a termékeddel/szolgáltatásoddal, legyen kedves dobjon egy 5 csillagos értékelést, amihez egyszerűen csak érintsd hozzá a telefonja hátoldalához okoskártyádat.
NEM ÁLLUNK SEMMILYEN KAPCSOLATBAN A GOOGLE-EL, ANNAK TERMÉKEIVEL, SZOLGÁLTATÁSAIVAL. A DIGITÁLIS PROFIL OKOSKÁRTYA EGY TELJESEN EGYEDI TERVEZÉSŰ TERMÉK. A GOOGLE ÉRTÉKELÉS OKOSKÁRTYA CSAK ANNYIBAN KAPCSOLÓDIK A GOOGLE-HÖZ, HOGY A MEGRENDELŐ ÁLTAL MEGADOTT LINK ALAPJÁN KÖZVETLENÜL AZ Ő SZOLGÁLTATÁSUKRA IRÁNYÍTJA ÁT A KÁRTYÁT LEOLVASÓ LÁTOGATÓT (NFC, QR-KÓD). A GOOGLE SZOLGÁLTATÁSAIVAL KAPCSOLATBAN MI NEM TUDUNK TÁMOGATÁST NYÚJTANI.
Az okoskártyák fizikai és technikai szempontból megegyeznek a digitális névjegykártyákkal: szabványméretű plasztik kártyák, melyek tartalmaznak egy speciális NFC technológián alapuló chip-et. A legnagyobb különbség, hogy ezekhez az okoskártyákhoz nem tartozik online szolgáltatás, tehát nem kapcsolódik hozzá digitális profil. Így nincs hozzá kapcsolt adminisztrációs felület sem és nem módosíthatók az általa elérhető felület adatai sem.
Az Okostábla technikailag megegyezik a kártyákkal, csak fizikai megjelenésében különbözik. A tábla egy bárpultra, recepciós pultra, asztalra elhelyezhető álló műanyag (plasztik) tábla. Ebben is található egy NFC chip, illetve QR kóddal is beolvasható az okos URL. A tábla mérete: 12cm X 14cm X 5cm.
Az okoskártyák segítségével közvetlenül a megrendelő által megadott - harmadik féltől származó - közösségi felületek érhetők el (értékelő oldalak, közösségi platformok - Google, Instagram, Facebook, Trustpilot, Tripadvisor, stb.). A kártya NFC chip-jének, illetve a hátoldalon található QR-kódjának beolvasásával közvetlenül ezen közösségi linkekre navigálja a látogatót. Ezáltal személyesen - a vállalkozás szolgáltatásának igénybevételekor - azonnal kérhető értékelés, vagy közösségi felület követés az ügyféltől.
Nagyon egyszerűen: amikor személyesen ellátogat hozzád a vásárlód/ügyfeled, a szolgáltatásod igénybevételének befejezésekor - pl. amikor fizet - kérdd meg, hogy ha van 10 másodperc ideje, akkor legyen kedves értékelje az üzletedet, szolgáltatásodat, kövesse közösségi oldaladat a mobiltelefonjával, és nyújtsd oda neki az okoskártyádat.
Étterem, kávézó esetén például a pincér viheti magával a számlával együtt. Pultnál történő kiszolgálás esetén a pénztárgép mellé is kihelyezheted a kártyát és felhívhatod rá az ügyfeled figyelmét.
A kártyát beolvasni vagy a benne lévő NFC chip segítségével lehet (egyszerűen csak hozzá kell érinteni az NFC-képes telefont), vagy a hátoldalon lévő QR-kódot kell beolvasni (a mobiltelefonok kamerája segítségével).
A mai digitális világban szinte minden vállalkozásnak muszáj foglalkoznia az online szereplésével, hiszen egyre több ember - potenciális vásárló - a neten tájékozódik az üzletek, vállalkozások szolgáltatásairól. Ez lehet egy weboldal, közösségi média felület, vagy akár egy Cégprofil (Google, Tripadvisor, Trustpilot).
Eleinte elég volt egy jól beállított - keresőoptimalizált - weboldal, közösségi felület, esetleg egy-egy fizetett hirdetés, és elég jó pozícióba kerülhetett a vállalkozás a keresési találatok között. De ma már szinte minden vállalkozás használja ezeket a megoldásokat, így más szempontokat is elkezdtek figyelembe venni a keresőmotorok. És itt jön képbe a cégek értékelése, illetve a közösségi felületek követőszámai. Minél több pozitív értékelést kap egy vállalkozás, illetve a közösségi felületei minél több követőt vonzanak, annál jobb helyezéseket érhet el a keresési találatok pozicionálása szempontjából is.
Valljuk be, online értékeléseket eddig elég nehéz volt begyűjteni utólag, mert valamiért az emberek úgy működnek, hogy ha elégedettek a szolgáltatásunkkal akkor kevésbé jut eszükbe később jó értékelést adni nekünk, ellenben ha valami nem tetszett nekik, egyből eszükbe jut, hogy publikálják negatív véleményüket. És itt jön képbe az okoskártya: helyben, az ügyfél/vendég távozása előtt kérhetjük az értékelését, közösségi oldalaink belájkolását, amely nem rabol el az idejéből többet nagyjából 10 másodpercnél.
Te melyik vállalkozástól vásárolnál? (Nyilván a döntésünket ezer más szempont is befolyásolja, de most feltételezzük azt, hogy ugyanolyan jó minőségi szolgáltatást nyújtanak, hasonló áron, ugyanabban a városban.) Amelyiknek 2-3 db pozitív értékelése van, vagy amelyiknek 2-300? Amelyiknek a Facebook oldalát 15 ember lájkolta, vagy amelyikét 4000? :)
A Google Cégprofil értékelésgyűjtő felület elérésének alapfeltétele, hogy Te legyél a Google Cégprofil tulajdonosa, vagy adminisztrátora. Az alábbi pár egyszerű lépéssel tudod előhívni a cégprofilodhoz tartozó véleménykérő linket (URL-t) a számítógéped böngészőjével. Fontos, hogy azzal a Google felhasználóval légy bejelentkezve, aki tulajdonosa, vagy szerkesztője a cégprofilnak.
1. Keresd fel a https://business.google.com oldalt, majd válaszd ki a vállalkozást (Profil megtekintése).
2. A Cégprofil kezelőoldalán az alábbi két lehetőség közül bármelyikkel válaszd ki a "Véleményolvasás" opciót.
3. A felugró Vélemények ablakban válaszd ki a "Tegyen szert több véleményre" opciót.
4. A megjelenő ablakban már látható is a "Vélemény linkje". Ezt kell kimásolni és beilleszteni megrendeléskor az "Okos URL" mezőbe.
A Trustpilot és a Tripadvisor URL-jeinek a beszerzése nagyon egyszerű: számítógép böngészőjével látogass el a szolgáltató weboldalára, majd a saját (céged) profilján kattints a "Write a reviw" linkre és másold ki a böngésző URL-jéből a megfelelő címsort/linket/url-t.
1. TRUSTPILOT: Keresd fel a https://trustpilot.com oldalt, majd keresd meg a saját vállalkozásod profilját/oldalát (1) és kattints a "Write a reviw" linkre (2).
2. TRUSTPILOT: Másold ki a böngésző URL-sávjából a profil értékelő oldalának (3) elérését (URL-jét).
3. TRIPADVISOR: Keresd fel a https://tripadvisor.com oldalt, majd keresd meg a saját vállalkozásod profilját/oldalát (1) és kattints a "Write a reviw" linkre (2).
4. TRIPADVISOR: Másold ki a böngésző URL-sávjából a profil értékelő oldalának (3) elérését (URL-jét).
A Meta (Facebook, Istagram) URL-jeinek a beszerzése nagyon egyszerű: számítógép böngészőjével látogass el a közösségi oldalakra, majd a saját (céged) profilját megnyitva másold ki a böngésző URL-jéből a megfelelő linket.
1. INSTAGRAM: Keresd fel a https://instagram.com oldalt, majd válaszd ki a profil ikont.
2. INSTAGRAM: Másold ki a böngésző URL-sávjából a profil elérését (URL-jét).
3. FACEBOOK: Keresd fel a https://facebook.com oldalt, majd válaszd ki a profil ikont.
4. FACEBOOK: Másold ki a böngésző URL-sávjából a profil elérését (URL-jét).
Nézz körül a Kérdések menüpont alatt, ahol próbálunk a legtöbbször előforduló kérdésekre választ adni. Ha mégsem kaptál választ, kérjük, írj nekünk.
Ha szeretnél tájékoztatást kapni a legújabb termékeinkről, aktuális akcióinkról, frissítésekről, iratkozz fel hírlevelünkre. Előfordulhatnak speciális - csak hírlevélben meghirdetett - akciók.
Az oldalon feltüntetett képek csak illusztrációk. A végleges termék kinézete az itt látható mintafotóktól minimálisan eltérhet. A leírásban véletlenül szereplő egyértelmű, kirívó hibákért felelősséget nem vállalunk, a technikai hibákból, vagy szándékos technikai manipulációból adódó hibás megrendeléseket (például irreálisan alacsony, vagy 0 Ft-os áron történő vásárlást) nem vagyunk kötelesek teljesíteni, elutasíthatjuk. Részletek az ÁSZF-ben.
Amennyiben bármi kifogásod lenne a szolgáltatásunkkal, vagy kártyáinkkal kapcsolatban a vásárlástól számított 30 napon belül, akkor visszafizetjük Neked a teljes vételárat.
40.000 Ft fölötti vásárlás esetén a kiszállítás díjtalan.
Szállítási mód típusának függvényében Csomagkezelési díjat számíthatunk fel.