Kérdések, válaszok

Összegyűjtöttük a leggyakrabban előforduló kérdéseket a Digitális Profillal kapcsolatban

Digitális névjegykártya

A Digitális Profil egy olyan termék és szolgáltatás párosa, amely a hagyományos papír névjegykártyákat hivatott kiváltani. Lényegében egy mobilra optimalizált online profil felület, amelyet a tulajdonosa szabadon tölthet fel adatokkal, szabadon változtathatja a kinézetét. Mindezt egy kártya segítségével oszthatja meg üzleti partnereivel.

Legtöbbször a szolgáltatásunk mellé adott fizikai kártyára hivatkozunk így. De ez lehet a komplett szolgáltatás általános megnevezése is, hiszen a "digitális névjegykártya" csak a szolgáltatás és a kártya együttes használatával lesz egy valódi termék. Ez a kártya tartalmazza a digitális profil eléréséhez szükséges azonosítót.

A Digitális Profil leegyszerűsítve egy weboldal, ahova a profil tulajdonosa fel tudja tölteni azokat a kontakt-adatait, amiket majd később meg szeretne osztani. Minden profilnak van egy egyedi azonosítója, amivel hozzá lehet férni/meg lehet tekinteni. Ezt az azonosítót három különböző módon lehet elérni:
  • Egy fizikai kártyával, amiben van egy NFC chip (érintéses bankkártyához hasonló). Ez a chip tartalmazza az egyedi azonosítót, így a profil közvetlen hozzáférését biztosítja. Ezt a chip-et minden olyan mobiltelefon képes leolvasni, amely tartalmaz NFC-olvasót. A használata nagyon egyszerű: aktívnak kell lennie az NFC-olvasónak a telefonban, majd egyszerűen csak hozzá kell érinteni a kártyát a telefon hátoldalához.
  • A kártya hátoldalán található egy QR-kód is. Ez a kód is tartalmazza a profil elérhetőségét, ezért ha a mobiltelefon nem NFC-képes, akkor is hozzáférhető a Digitális Profil, csak ebben az esetben a telefon fénypépezőjével kell "beszkennelni" a kódot.
  • A harmadik lehetőség pedig a közvetlen megosztás. Ha az előbbi két módszer valamelyikével megnyitottuk a profilt, akkor ott a megosztás funkcióval sok-sok különböző módon továbbíthatjuk/megoszthatjuk a profilt (email, sms, Messenger, Viber, stb).
Fontos, hogy a kártyát beolvasó mobiltelefonnak aktív internetkapcsolattal kell rendelkeznie.

Nincs szükség alkalmazásra. A Digitális Profil minden felülete internet böngészővel érhető el.

Mert...

  • Naprakész - Online admin felületen bármikor javíthatod, aktualizálhatod adataidat, akár új sablont is választhatsz ha a régit már unod. Nincs adatváltozás miatti újranyomtatási költség.
  • Innovatív - Vállalkozásod megítélése sokszor azon is múlhat, hogy mennyire tud megújulni, követni az aktuális trendeket. Nézd meg a reakciókat, amikor a digitális névjegyedet megvillantod.
  • Környezetbarát - Gondolj bele, mennyi fölösleges papír keletkezik, amikor tucatszám nyomtatják a névjegykártyákat, illetve mennyi festéket használnak fel ehhez. És hát valljuk be, a hagyományos névjegyek nagy része a kukában landol.
  • Praktikus - Ügyfeleidnek nem kell a telefonjuk névjegyzékébe bepötyögni a nevedet, telefonszámodat, email címedet. Egy kattintással elmenthetnek minden adatodat.
  • Biztonságos - A kártyán közvetlenül semmilyen személyes adatot nem tárolunk, csak egy hivatkozást, ami a digitális profilodra mutat. Az adataidat egy biztonságos webszerveren tároljuk.
  • Költséghatékony - Nem kell évente újra nyomtatni többszáz példányban a hagyományos névjegykártyádat. Egy darab digitális névjegy sok-sok évig kiszolgál Téged.

8 különböző sablont álmodtunk meg Nektek. 4 világos témájút és 4 sötétet. Találhatsz köztük klasszikus megjelenésűt, fiatalosat, modernet, és prémium hatásút. És ez csak a kezdet: bővíteni fogjuk sablon kínálatunkat.

A sablonokat megnézheted a konkrét termék adatlapján.

Illetve itt megnézhetsz két mintaprofilt: Minta Niki, Minta Milán

*Alap kapcsolati adatokat: név, telefonszám, email cím, lakcím, térkép, profilkép, borítókép

*Céges adatokat: titulus, beosztás, cégnév, cég logo, telephely címe, weboldal, bemutatkozó

*Közösségi média linkeket: Facebook, Instagram, Tiktok, YouTube, X (volt Twitter), Twitch, LinkedIn, Slack, Discord, Printerest


* Profil típus függvénye, hogy milyen adatok tölthetők fel: Profil típusok összehasonlítása

FONTOS! Minden feltöltött adatért Te felelsz! Azaz minden szöveges, vagy képi adat szerzői, és/vagy felhasználási jogával rendelkezned kell.

A Digitális Profil tulajdonosok számára egy könnyen átlátható, informatív adminisztrációs felületet biztosítunk, melyen bármikor könnyen aktualizálni tudják adataikat, meg tudják változtatni Profiljuk kinézetét, témáját.

Digitális Profil - Adminisztrációs felület

SZEMÉLYRE SZABHATÓ MEGJELENÉS

Nagyon fontos a kártya minőségi megjelenése - ezért is találsz a kínálatunkban prémium kártyákat -, de legalább ennyire fontosnak tartjuk az online profil kinézetét is. Ezért mi ezen a téren is igyekszünk kiemelkedőt nyújtani modern, exkluzív felületeinkkel. Nálunk 8 különböző sablon közül választhatsz, lehet sötét vagy világos téma, illetve a profil tartalmi elrendezését is Te választhatod ki: normál vagy kompakt elrendezés. És ez csak a kezdet, nem állunk meg; folyamatosan készítünk új sablonokat, az új tartalom-elrendezéseket, template-ket.

Az NFC (Near field communication) egy rövid hatótávú kommunikációs szabványgyűjtemény okostelefonok és hasonló (általában mobil) eszközök között. NFC kapcsolódás lehetséges egyszerűbb, passzív, energiatáplálást nem igénylő eszközzel is, az úgynevezett NFC "tag"-gel (ez a kártya). Ez esetben az NFC tag-en tárolt információkat (pl. URL cím, vCard, szöveg) aktív eszköz segítségével lehet leolvasni (ez a telefon). De minderről bővebben olvashatsz a Wikipédián. Katt ide.

A QR-kód (Quick Response-kód) egy kétdimenziós vonalkód (tulajdonképpen pontkód). Nevét az angol Quick Response (=gyors válasz) rövidítéséből kapta, egyszerre utalva a gyors visszafejtési sebességre és a felhasználó által igényelt gyors reakcióra. A legtöbb mobiltelefon is képes értelmezni. Bővebben a Wikipédián olvashatsz róla. Katt ide.

Ez egy olyan lista ami folyamatosan változik, hiszen szinte hetente adnak ki újabb telefonokat a gyártók. Nehéz is lenne mindet felsorolni. Ezen a linken az elmúlt 2-3 évben kiadott NFC-s telefonok listáját találhatod: https://www.nfcdirect.co.uk/nfc-information/nfc-phone-list.htm

A legtöbb telefonon lehetőség van az NFC funkció ki/be kapcsolására. Az iPhone telefonok többségénél alapértelmezetten aktív az NFC-olvasás funkció, de találkoztunk olyan esettel is, ahol minden beolvasáskor aktiválni kellett: ezt az értesítősávot lehúzva az eszközök között lehet megtenni (ahol a wifi-t, mobil-adatot, stb. is tudod állítani). Android telefonoknál is fentről az értesítősávból lehúzva az eszközök között lehet megtalálni - az iPhon-okhoz hasonlóan. Persze ahány telefon, annyiféle helyre is "eldughatták" ezeket a kapcsolókat, ezért érdemes mindig az adott telefontípus használati útmutatójához segítségért fordulni.

Minden kamerával rendelkező mobiltelefon képes QR-kód beolvasásra, csak nem mindegyik alapértelmezetten. A legtöbb modern telefon a saját fényképező alkalmazásával képes QR-kódot beolvasni. Van amelyik teljesen automatikusan (a kamera képébe kerül egy QR-kód, és már fel is ajánlja a megnyitást), van amelyiknél ezt külön be kell kapcsolni (egy lekerekített sarkú négyzet, közepén egy ponttal az általános ikon). Ha erre a kamera alkalmazás nem képes, akkor a Play Store-ból, vagy Google Play-ből több tucat QR-kód olvasó alkalmazás letölthető.

Két profil-nyelv közül választhatsz: magyar (alapértelmezett) és angol. Később tervezzük a bővítést több nyelvre történő fordítással. Az adminisztrációs felület csak magyar nyelven elérhető.

Két kattintással letölthető a telefon névjegyzékébe a profil: először a profil lábrészében kattints a "Névjegy letöltése" gombra, majd importáld a kontaktot a telefonod névjegyzékébe. Ennyire egyszerű! :)

Semmi baj, több módon is megoszthatod a saját telefonodról is a digitális profilodat:


  • Ha el van mentve a telefonod Tartalomjegyzékébe a Digitális Profilod, vagy még nem zártad be a böngésződben, akkor a Láblécben a Megosztás gombbal többféle módon is megoszthatod ügyfeleddel a profilt (legegyszerűbben a megjelenő QR-kóddal)
  • Ha nincs meg a Digitális Profilod közvetlen elérhetősége, akkor jelentkezz be az adminisztrációs felületen, és a fejlécben máris láthatod a profilod QR-kódját (rákattintva fel is nagyíthatod)

Flottának a 10 darabszám fölötti megrendelt digitális névjegykártya mennyiséget nevezzük. Felmerült a kérdés, hogy nagy mennyiségű rendelés esetén van-e olyan opció, hogy egy adminisztrátor kezeli a teljes flotta adatlapját (tehát pl. minden kártyához tartozó adatot egy személy kezelne egy vállalaton belül). Egyelőre nincs flottakezelő adminisztrátori jogkör nálunk. Minden egyes digitális profilhoz egyedi felhasználó (egyedi email cím) tartozik. Tehát minden egyes digitális profilt a tulajdonosa egyedileg tudja karban tartani. Amennyiben a későbbiekben nagy számban előfordul igény a flottakezelő adminisztrátori jogkörre, akkor ennek fejlesztését megkezdjük.

A kártyák

Egyik kártya sem vízálló, ezért nedves helyektől távol kell tartani. Az ideális hőmérséklet 5°C és 29°C között van. Ezektől kis mértékben való eltérés nem okozza a kártya meghibásodását, de az NFC chip elérhetőségét befolyásolhatja. Nem szabad szélsőséges hőmérsékletnek, erős napfénynek, UV-sugárzásnak kitenni a kártyát. Az erős mágneses tér az NFC chip meghibásodását okozhatja. Ne tedd hangfal, vagy mikrohullámú sütő közelébe a kártyát. Ne tedd szabadon a zsebedbe, vagy egyéb tárgyak (telefon, kulcscsomó, stb) mellé, mert a kártyák felülete megsérülhet, vagy a mintája megkophat. Javasolt irattartóban, vagy különálló kártya-tartóban tárolni, hogy minél tovább megmaradjon jó állapotban. Fizikai sérülésre, vagy kopásra garanciát nem vállalunk.

A fa és fém prémium kártyák anyaghasználatukban és megjelenésükben nyújtanak többet. Ha ilyen kártyával mész az üzleti találkozóra, akkor szinte garantált a siker, hatványozott a "hűha-faktor". :) Ha a kártya tartóssága a fő szempont, akkor nem feltétlenül ezek a jobb választások. A fém és a fa kártyák is sérülékenyebbek a műanyagnál, jobban kell óvni őket.

Az NFC technológia alapja egy passzív áramkör - chip -, melynek működéséhez vékony fém-huzalokból álló antennára van szükség. Ennek segítségével kommunikál a telefonokkal. Ezt az antennát a fém felületek leárnyékolják, leegyszerűsítve a fém lap eltakarja az antennát a telefon elől. Ezért bár rendkívül minőségi megjelenésű egy fém kártya, olyan anyaggal kell kiegészíteni, amin képes áthatolni a jel: ezért ezen kártyáink hátoldala műanyag. Természetesen a műanyag lap is olyan mintázatú és színű, hogy elsőre meg sem lehet mondani, hogy az nem fémből van. Egyedül a két anyag összeragasztásánál vehető észre a különbség (azon a pár tized milliméteren). ;)

Egyedi kártya design-t műanyag kártyára tudunk készíteni. Itt a lehetőségek tárháza szinte korlátlan, bármilyen fotót, grafikát el tudunk készíteni a leendő kártyádra. Akár céged logo-ját, vagy a hagyományos névjegykártyához hasonlóan nevedet, egyéb adataidat is rá tudjuk nyomtatni. Fontos, hogy grafikai, arculati elemeket mi nem tervezünk, nem adunk anyagokat, csakis a tőled kapott elemekkel dolgozuk: tehát a háttér grafikát, fotót is Te küldöd el nekünk a logo-d, adataid mellett. Inspirációnak a Termékek menüpont alatt a "custom" kártyánál meg tudsz nézni pár mintát. Azt viszont fontos tudnod, hogy egyedileg gyártott kártya-design esetén nincs lehetőség a vásárlástól való elállásnak és a 30 napos pénzvisszafizetési garancia sem érvényes rá.

Alapesetben egy Digitális Profilhoz egy fizikai kártya tartozik. Ez azt jelenti, hogy ha vásárolsz egy Digitális Profilt, akkor küldünk Neked egy általad választott fizikai kártyát és létrehozunk hozzá egy profilt. Ezt a profilt szabadon töltheted fel adatokkal és választhatsz hozzá témát (kinézetet) a megvásárolt profil típusnak megfelelően. Ha több fizikai kártyára lenne szükséged, de nem akarsz más adatokat megadni, akkor jön jól a Társkártya. Ez egy új fizikai kártya, amihez nem tartozik új önálló profil, hanem a már meglévőhöz kapcsoljuk (mint a főkártyádat).

Ez abban az esetben lehet jó választás, ha példul a profilodat nem személyes kontakt adatokkal kívánod feltölteni, hanem céged adataival (cégnévvel, központi telefonszámmal és email címmel), mert ebben az esetben minden kollégádnak rendelhetsz társkártyát, így az összes kártya "lecsippantásakor" a céges profil fog megjelenni.

Okoskártyák

Az okoskártyák fizikai és technikai szempontból megegyeznek a digitális névjegykártyákkal: szabványméretű plasztik kártyák, melyek tartalmaznak egy speciális NFC technológián alapuló chip-et. A legnagyobb különbség, hogy ezekhez az okoskártyákhoz nem tartozik online szolgáltatás, tehát nem kapcsolódik hozzá digitális profil. Így nincs hozzá kapcsolt adminisztrációs felület sem és nem módosíthatók az általa elérhető felület adatai sem.

Az Okostábla technikailag megegyezik a kártyákkal, csak fizikai megjelenésében különbözik. A tábla egy bárpultra, recepciós pultra, asztalra elhelyezhető álló műanyag (plasztik) tábla. Ebben is található egy NFC chip, illetve QR kóddal is beolvasható az okos URL. A tábla mérete: 12cm X 14cm X 5cm.

Az okoskártyák segítségével közvetlenül a megrendelő által megadott - harmadik féltől származó - közösségi felületek érhetők el (értékelő oldalak, közösségi platformok - Google, Instagram, Facebook, Trustpilot, Tripadvisor, stb.). A kártya NFC chip-jének, illetve a hátoldalon található QR-kódjának beolvasásával közvetlenül ezen közösségi linkekre navigálja a látogatót. Ezáltal személyesen - a vállalkozás szolgáltatásának igénybevételekor - azonnal kérhető értékelés, vagy közösségi felület követés az ügyféltől.

Nagyon egyszerűen: amikor személyesen ellátogat hozzád a vásárlód/ügyfeled, a szolgáltatásod igénybevételének befejezésekor - pl. amikor fizet - kérdd meg, hogy ha van 10 másodperc ideje, akkor legyen kedves értékelje az üzletedet, szolgáltatásodat, kövesse közösségi oldaladat a mobiltelefonjával, és nyújtsd oda neki az okoskártyádat.

Étterem, kávézó esetén például a pincér viheti magával a számlával együtt. Pultnál történő kiszolgálás esetén a pénztárgép mellé is kihelyezheted a kártyát és felhívhatod rá az ügyfeled figyelmét.

A kártyát beolvasni vagy a benne lévő NFC chip segítségével lehet (egyszerűen csak hozzá kell érinteni az NFC-képes telefont), vagy a hátoldalon lévő QR-kódot kell beolvasni (a mobiltelefonok kamerája segítségével).

A mai digitális világban szinte minden vállalkozásnak muszáj foglalkoznia az online szereplésével, hiszen egyre több ember - potenciális vásárló - a neten tájékozódik az üzletek, vállalkozások szolgáltatásairól. Ez lehet egy weboldal, közösségi média felület, vagy akár egy Cégprofil (Google, Tripadvisor, Trustpilot).

Eleinte elég volt egy jól beállított - keresőoptimalizált - weboldal, közösségi felület, esetleg egy-egy fizetett hirdetés, és elég jó pozícióba kerülhetett a vállalkozás a keresési találatok között. De ma már szinte minden vállalkozás használja ezeket a megoldásokat, így más szempontokat is elkezdtek figyelembe venni a keresőmotorok. És itt jön képbe a cégek értékelése, illetve a közösségi felületek követőszámai. Minél több pozitív értékelést kap egy vállalkozás, illetve a közösségi felületei minél több követőt vonzanak, annál jobb helyezéseket érhet el a keresési találatok pozicionálása szempontjából is.

Valljuk be, online értékeléseket eddig elég nehéz volt begyűjteni utólag, mert valamiért az emberek úgy működnek, hogy ha elégedettek a szolgáltatásunkkal akkor kevésbé jut eszükbe később jó értékelést adni nekünk, ellenben ha valami nem tetszett nekik, egyből eszükbe jut, hogy publikálják negatív véleményüket. És itt jön képbe az okoskártya: helyben, az ügyfél/vendég távozása előtt kérhetjük az értékelését, közösségi oldalaink belájkolását, amely nem rabol el az idejéből többet nagyjából 10 másodpercnél.

Te melyik vállalkozástól vásárolnál? (Nyilván a döntésünket ezer más szempont is befolyásolja, de most feltételezzük azt, hogy ugyanolyan jó minőségi szolgáltatást nyújtanak, hasonló áron, ugyanabban a városban.) Amelyiknek 2-3 db pozitív értékelése van, vagy amelyiknek 2-300? Amelyiknek a Facebook oldalát 15 ember lájkolta, vagy amelyikét 4000? :)

Mi így nevezzük azt az Internetes címet / linket / elérhetőséget / URL-t ami a kártya típusához tartozó oldalra navigálja a vásárlódat. Ezt pl. a számítógéped böngészőjének a címsorában találod. Azt, hogy hogyan tudod beszerezni a kártyához tartozó okos URL-eket, a következő pontokban leírjuk.

A Google Cégprofil értékelésgyűjtő felület elérésének alapfeltétele, hogy Te legyél a Google Cégprofil tulajdonosa, vagy adminisztrátora. Az alábbi pár egyszerű lépéssel tudod előhívni a cégprofilodhoz tartozó véleménykérő linket (URL-t) a számítógéped böngészőjével. Fontos, hogy azzal a Google felhasználóval légy bejelentkezve, aki tulajdonosa, vagy szerkesztője a cégprofilnak.

1. Keresd fel a https://business.google.com oldalt, majd válaszd ki a vállalkozást (Profil megtekintése).

2. A Cégprofil kezelőoldalán az alábbi két lehetőség közül bármelyikkel válaszd ki a "Véleményolvasás" opciót.

3. A felugró Vélemények ablakban válaszd ki a "Tegyen szert több véleményre" opciót.

4. A megjelenő ablakban már látható is a "Vélemény linkje". Ezt kell kimásolni és beilleszteni megrendeléskor az "Okos URL" mezőbe.

A Trustpilot és a Tripadvisor URL-jeinek a beszerzése nagyon egyszerű: számítógép böngészőjével látogass el a szolgáltató weboldalára, majd a saját (céged) profilján kattints a "Write a reviw" linkre és másold ki a böngésző URL-jéből a megfelelő címsort/linket/url-t.

1. TRUSTPILOT: Keresd fel a https://trustpilot.com oldalt, majd keresd meg a saját vállalkozásod profilját/oldalát (1) és kattints a "Write a reviw" linkre (2).

2. TRUSTPILOT: Másold ki a böngésző URL-sávjából a profil értékelő oldalának (3) elérését (URL-jét).

3. TRIPADVISOR: Keresd fel a https://tripadvisor.com oldalt, majd keresd meg a saját vállalkozásod profilját/oldalát (1) és kattints a "Write a reviw" linkre (2).

4. TRIPADVISOR: Másold ki a böngésző URL-sávjából a profil értékelő oldalának (3) elérését (URL-jét).

A Meta (Facebook, Istagram) URL-jeinek a beszerzése nagyon egyszerű: számítógép böngészőjével látogass el a közösségi oldalakra, majd a saját (céged) profilját megnyitva másold ki a böngésző URL-jéből a megfelelő linket.

1. INSTAGRAM: Keresd fel a https://instagram.com oldalt, majd válaszd ki a profil ikont.

2. INSTAGRAM: Másold ki a böngésző URL-sávjából a profil elérését (URL-jét).

3. FACEBOOK: Keresd fel a https://facebook.com oldalt, majd válaszd ki a profil ikont.

4. FACEBOOK: Másold ki a böngésző URL-sávjából a profil elérését (URL-jét).

Semmi gond! Az Okoskártyákra közvetlenül nem az általad megadott URL-t programozzuk fel, hanem egy általunk előállított egyedi azonosítóval ellátott URL-t. Ez pedig egy átirányítást hajt végre a cél URL-re. A kártyádat leolvasó vásárlód természetesen ebből a folyamatból semmit sem fog érzékelni, ő azonnal a céloldalra fog megérkezni (értékelő oldal, közösségi oldal). Erre pontosan azért van szükség, hogy mi karban tudjuk tartani az általad megadott URL-t; tehát ha változás történne benne, akkor mi könnyen módosítani tudjuk Neked. Így nem kell új kártyát rendelned ha változás történik. Csak jelezd nekünk és cseréljük! ;)

Megrendelés

Természetesen próbálunk segítséget nyújtani Neked, hogy melyik opció lehet a legjobb választás számodra. Nézdd meg a Tippek blogbejegyzésünket.

Nézz körül a Termékek menüpont alatt, és válaszd ki a Neked legjobban tetsző csomagot. Ha megvan a kiszemelted, kattints a megrendelés gombra, add meg a szükséges adataidat, fizess online, és mi pár nap alatt postára adjuk a kártyádat. Ha megkaptad, akkor nincs más teendőd, mint aktiválni, feltölteni a profilod adatait és már használhatod is üzleti találkozóidon.

  • Új digitális profil + kártya
    Ha még nincs Digitális Profilod, válassz a sok-sok lehetőség közül. Termékek
  • Meglévő digitális profilhoz társkártya
    Ha már van Digitális Profilod, akkor lehetőséged van a meglévő profilodra mutató új kártya (társkártya) rendelésére. Fontos, hogy csak a profilod típusához tartozó kártya típusok közül választhatsz.
  • Okoskártya
    Lásd feljebb: Okoskártyák

Kétféle profil típust készítettünk, hogy mindenki megtalálhassa az igényeinek és pénztárcájának megfelelőt. Itt megnézheted a profilok összehasonlítását.
  • Alap profil
  • PRO profil

Természetesen!

  • 2 db kártya/profil rendelése esetén 10%
  • 3 db kártya/profil rendelése esetén 15%
  • 5 db kártya/profil rendelése esetén 20%
  • 10 db kártya/profil rendelése esetén 25%

Természetesen van lehetőség 10-nél nagyobb mennyiségű kártya/profil rendelésére is. Ebben az esetben kérlek, töltsd ki a Flotta ajánlatkérő űrlapunkat. Fontos megemlítenünk, hogy flottakezelő adminisztrátori jogkör nincs egyelőre nálunk: magyarul, nagyobb mennyiségű megrendelés esetén is minden egyes digitális profilhoz egyedi felhasználó (egyedi email cím) tartozik. Nincs lehetőség egy adminisztrátornak több profil adatait kezelni; minden profil tulajdonos a saját adatait tudja karban tartani.

Ez attól függ. Elsősorban azt mérlegeld, hogy milyen adatokat osztanál meg a leendő online profilodon. Ha például cégedet szeretnéd vele prezentálni - tehát céged logo-ját, címét, weblapját is feltöltenéd -, akkor mindenképp a PRO csomag a megfelelő választás számodra. Aztán fontos szempont lehet a közösségi oldalaid megjelenítése, illetve az is, hogy milyen kinézetű fizikai kártyát szeretnél magadnak. Ha elegendő Neked pár adat megadása és tetszenek a standard kártyák, akkor tökéletesen elég az alap profil is. ;) Az alap és a PRO profilok összehasonlításáért kattints ide.

  • standard: plasztik (műanyag) alap mintával
  • prémium: plasztik (műanyag) egyedi design-al, fém, fa (bambusz)

Csak egyszer kell kifizetned a kártya és a hozzá tartozó szolgáltatás díját, utána semmilyen költsége nincs. Később tervezünk extra szolgáltatásokat is nyújtani a profilokhoz - amik előfizetéses rendszerben fognak működni, ami természetesen opcionálisan választható lesz majd a már meglévő kártya tulajdonosoknak is - de egyelőre nincs rendszeres fizetésű szolgáltatásunk.

  • Online bankkártyával: a Barion Payment Zrt. rendszerén keresztül.
  • Átutalással: a 75500258-10820380 számlaszámunkra (MBH Bank Nyrt.) előre utalással. Közlemény rovatba mindenképp tüntesd fel a kapott rendelés azonosítót.

A számlát a Billingo Online Számlázó rendszerén keresztül küldjük el Neked. Utalással történő fizetés esetén először egy díjbekérőt küldünk, majd az összeg beérkezése után elküldjük a számlát. Online bankkártyás fizetés esetén a sikeres visszaigazolás után egyből kiküldjük a számlát. A számlák elektronikus számlák, melyeket a regisztrációs email címedre küldünk ki.

Csak házhoz ("kézbe") történő szállítási mód választására van lehetőség. Csomagpontra, csomagautomatába történő szállítás egyelőre nem elérhető.
Szállítási mód: GLS

GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén a szállítási idő átlagosan 3-4 munkanap (egyedi design esetén 7-8 munkanap). GLS-el történő szállítás esetén a Csomagkezelési díj: 0 Ft.

Szállítási mód: Magyar Posta

A Magyar Postával történő szállítási mód választása esetén cégünk a megnövekedett logisztikai feladatai és a megszokottól eltérő csomagolási módszere miatt a szállítást 20 munkanap alatt tudja garantálni, illetve a szállítási díjon felül 2.000 Ft Csomagkezelési díjat számít fel.

GLS HungaryMagyar Posta
Szállítási díj
40.000 Ft kosárérték alatt
1.990 Ft1.990 Ft
Szállítási díj
40.000 Ft kosárérték fölött
0 Ft0 Ft
Csomagkezelési díj (1)0 Ft2.000 Ft
Szállítási idő (2)~4-8 munkanap~20 munkanap

(1) - Csomagkezelési díjat logisztikai és egyéb csomagolással kapcsolatos feladataink alapján számolunk fel bizonyos Szállítási módok választása esetén!

(2) - A szállítási időt mi (For Signo Kft.) - határozzuk meg annak függvényében, hogy a választott szállítást végző céggel összefüggésben milyen logisztikai feladatok hárulnak ránk!

A legtöbb standard kártya van raktáron, ezek megrendelése esetén már csak a profilodat kell létrehoznunk és összekötnünk a kártyáddal. Aztán jöhet a csomagolás és a postára adás. Átlagosan 2-3 munkanap alatt feladjuk a megrendelt kártyát (GLS esetén). Magyar Postával történő szállítás esetén cégünk logisztikai okokból több megrendelést is összevár, így 15-20 napos kiszállítással kell számolni.

Egyedi - custom - kártya rendelés esetén 6-7 munkanap az átlagos postára adás ideje (GLS esetén), hiszen ilyenkor egyeztetjük veled a design-t, elkészítjük a kártya-terveket és legyártjuk a kártyát. A profil létrehozása és a kártya felprogramozása csak ez után következik.

Ritkán előfordulhat, hogy nagyobb rendelés beérkezése esetén csúszhat ez az időpont pár napot.

Természetesen! A Termékek menüpontban szereplő csomagok/kártyák előre összeállított általános felhasználásra szánt lehetőségeket tartalmaznak. Egyedi igény szerint is tudunk ajánlatot adni. Kérjük, ezzel kapcsolatban keress minket az email címen.

Szeretnénk azt válaszolni, hogy igen. De sem informatikailag, sem jogilag nem értelmezhető az "örökre" szó. Ezért a válaszunk az, hogy amíg a cégünk működik, a Digitális Profil projektünk életképes, addig mi biztosítjuk a hozzáférést minden megvásárolt profilhoz. Jogilag - az ÁSZF-ben a Szavatosság pontban is rögzítetten - a vásárlástól számított minimum 2 évig garantáljuk a hozzáférést.

Garancia (szavatosság), panaszkezelés

Garanciális javítás/csere csak a fizikai kártya technikai - NFC chip - meghibásodása esetén érvényesíthető. A kártya fizikai sérülésére (kopás, törés, elázás, stb) nem vonatkozik a garancia. Mind a fizikai kártyára, mind a digitális profil szolgáltatásunkra 2 év garanciát vállalunk. A részleteket az ÁSZF-ben találod (Szavatosság).

Természetesen a törvényi előírásnak megfelelően a 14 napos elállási jogodat gyakorolhatod. Sőt, ezt mi megtoldjuk további 16 nappal, és 30 napos 100%-os pénzvisszafizetést vállalunk szolgáltatásunkra. A szállítási díjak viszont nem visszaigényelhetőek, azok minden esetben Téged terhelnek. Egyedi design-al gyártott kártya esetén nem áll rendelkezésre az elállási jog. A részleteket az ÁSZF-ben találod.

Ha bármi kifogásod lenne a szolgáltatásunkkal, vagy kártyáinkkal kapcsolatban a vásárlástól számított 30 napon belül, akkor visszafizetjük Neked a teljes vételárat. Például nem úgy működik a rendszer, ahogyan azt Te elvárod, esetleg technikai problémákkal találkozol, kevésnek tartod a szolgáltatást. Indokolnod sem kell, bár ezt megköszönnénk, hogy tudjuk min kell javítanunk a jövőben.

Fontos tudnod, hogy csak a kártya és szolgáltatás díját fizetjük vissza, a szállítási/postázási díjat nem áll módunkban. Valamint a visszaküldési díj is Téged terhel. Csak sértetlen, karcmentes, hibátlan kártyát veszünk vissza.

Egyedi tervezésű - Te igényeid szerint gyártott - plasztik kártyára nem vonatkozik a pénzvisszafizetési garancia.

Bár nagyon ritkán fordul elő, nyilván a technika ördöge a kártya esetén is megtréfálhat minket. Természetesen garanciális időn belül cseréljük a kártyádat, ha az NFC-chip meghibásodott. De kérjük, előbb járj utána, hogy biztosan a kártyával van-e a gond. Lehet, hogy a telefonodon nincs engedélyezve az NFC. Esetleg próbáld meg másvalaki telefonjával is a beolvasást. Ha megbizonyosodtál róla, hogy a kártya hibásodott meg, akkor küldd vissza nekünk a rossz kártyát és mi cseréljük. A részleteket az ÁSZF-ben találod.

Igyekszünk a lehető legjobb, legmegbízhatóbb szolgáltatást nyújtani minimális kieséssel. Sajnos a legjobb szándékunk ellenére is előfordulhat szolgáltatás-kiesés. Ennek rengeteg oka lehet, egyik ilyen a szerver-túlterheltség. Ezt igyekszünk folyamatosan monitorozni, és ha szükséges szerver-kapacitást növelni. A tervezett fejlesztések telepítését, frissítéseket igyekszünk "holtidőben" - a hajnali órákban - elvégezni. Ha a hibajelenség sűrűn előfordul, vagy huzamosabb ideig tapasztalod, kérjük keress meg minket elérhetőségeinken a pontos hiba leírásával. Elnézést kérünk a kellemetlenségekért!

Fizikai sérülés esetén garanciális cserére nincs lehetőség, viszont bármikor rendelhetsz a meglévő digitális profilodhoz Társkártyát. Ez az új kártya ugyanarra a profilodra fog mutatni, kvázi ez lesz a főkártyád a régi helyett.

Mindenképp érdemes felfüggesztened a profilodat az admin felületről, ha nem szeretnéd, hogy illetéktelenek (akik megtalálják a kártyádat) hozzáférjenek a profilra feltöltött adataidhoz. Tudsz rendelni Társkártyát, ami a már létrehozott profilodra fog mutatni, így újra lesz fizikai kártyád. Fontos, hogy jelezd nekünk, hogy elhagytad a kártyádat: mi ekkor megváltoztatjuk az online profilodhoz tartozó azonosító kódot, és az új kártyára már ezt programozzuk fel, az elhagyottról pedig nem lesz elérhető.

Nagyon fontos, hogy a kártyád átvételekor ellenőrizd a csomagolást és a kártya épségét. Ha bármi hibát, sérülést látsz a csomagoláson, vagy a kártyán, akkor azt még a futárnak jelezd! Ő jegyzőkönyvet vesz fel erről. Csak jegyzőkönyvvel tudjuk a problémát orvosolni. Átvétel utáni fizikai sérülésre sajnos nem vonatkozik a garancia jegyzőkönyv hiányában.

Ha bármi kifogásod van kártyáinkkal, vagy szolgáltatásunkkal, rendeléssel, vagy a szállítással kapcsolatban, természetesen lehetőséged van panaszt benyújtani hivatalos formában. Ezzel kapcsolatos részletes tájékoztatást az ÁSZF-ben találsz.

Biztonság, adatvédelem

A Digitális Profil projektünk alapelve, hogy cégünk a legkomolyabban, legbiztonságosabban kezelje partnerei adatait, legfőképp a személyes adatokat. Teljes mértékben alávetjük magunkat a GDPR szabályainak. Erre egy profi csapatot kértünk fel, akiknek az adatvédelem, adatbiztonság a szakterülete. Ők auditálják cégünket, a Digitális Profil szolgáltatásunkat, mi pedig teljesen az ő ajánlásai szerint végezzük mind a technikai, mind az adminisztratív feladatainkat.

Adatbiztonság Bt.

Adatkezelési Tájékoztató

Bankkártya adatokat a Digitális Profil rendszerében nem kell megadni, ezért semmilyen módon nem is tárolunk el mi ilyen adatokat. Online fizetni a Barion Payment rendszerén keresztül lehet. A fizetési szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Nem kaptál választ a kérdésedre?

Kérjük, küldd el nekünk a kérdésedet és igyekszünk legjobb tudásunk szerint válaszolni Neked. Ha mások számára is hasznos lehet a felvetett kérdésed, akkor közzétesszük itt.

A fizetési szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.