Mert...
8 különböző sablont álmodtunk meg Nektek. 4 világos témájút és 4 sötétet. Találhatsz köztük klasszikus megjelenésűt, fiatalosat, modernet, és prémium hatásút. És ez csak a kezdet: bővíteni fogjuk sablon kínálatunkat.
A sablonokat megnézheted a konkrét termék adatlapján.
Illetve itt megnézhetsz két mintaprofilt: Minta Niki, Minta Milán
*Alap kapcsolati adatokat: név, telefonszám, email cím, lakcím, térkép, profilkép, borítókép
*Céges adatokat: titulus, beosztás, cégnév, cég logo, telephely címe, weboldal, bemutatkozó
*Közösségi média linkeket: Facebook, Instagram, Tiktok, YouTube, X (volt Twitter), Twitch, LinkedIn, Slack, Discord, Printerest
* Profil típus függvénye, hogy milyen adatok tölthetők fel: Profil típusok összehasonlítása
FONTOS! Minden feltöltött adatért Te felelsz! Azaz minden szöveges, vagy képi adat szerzői, és/vagy felhasználási jogával rendelkezned kell.
A Digitális Profil tulajdonosok számára egy könnyen átlátható, informatív adminisztrációs felületet biztosítunk, melyen bármikor könnyen aktualizálni tudják adataikat, meg tudják változtatni Profiljuk kinézetét, témáját.
SZEMÉLYRE SZABHATÓ MEGJELENÉS
Nagyon fontos a kártya minőségi megjelenése - ezért is találsz a kínálatunkban prémium kártyákat -, de legalább ennyire fontosnak tartjuk az online profil kinézetét is. Ezért mi ezen a téren is igyekszünk kiemelkedőt nyújtani modern, exkluzív felületeinkkel. Nálunk 8 különböző sablon közül választhatsz, lehet sötét vagy világos téma, illetve a profil tartalmi elrendezését is Te választhatod ki: normál vagy kompakt elrendezés. És ez csak a kezdet, nem állunk meg; folyamatosan készítünk új sablonokat, az új tartalom-elrendezéseket, template-ket.
Semmi baj, több módon is megoszthatod a saját telefonodról is a digitális profilodat:
Alapesetben egy Digitális Profilhoz egy fizikai kártya tartozik. Ez azt jelenti, hogy ha vásárolsz egy Digitális Profilt, akkor küldünk Neked egy általad választott fizikai kártyát és létrehozunk hozzá egy profilt. Ezt a profilt szabadon töltheted fel adatokkal és választhatsz hozzá témát (kinézetet) a megvásárolt profil típusnak megfelelően. Ha több fizikai kártyára lenne szükséged, de nem akarsz más adatokat megadni, akkor jön jól a Társkártya. Ez egy új fizikai kártya, amihez nem tartozik új önálló profil, hanem a már meglévőhöz kapcsoljuk (mint a főkártyádat).
Ez abban az esetben lehet jó választás, ha példul a profilodat nem személyes kontakt adatokkal kívánod feltölteni, hanem céged adataival (cégnévvel, központi telefonszámmal és email címmel), mert ebben az esetben minden kollégádnak rendelhetsz társkártyát, így az összes kártya "lecsippantásakor" a céges profil fog megjelenni.
Az okoskártyák fizikai és technikai szempontból megegyeznek a digitális névjegykártyákkal: szabványméretű plasztik kártyák, melyek tartalmaznak egy speciális NFC technológián alapuló chip-et. A legnagyobb különbség, hogy ezekhez az okoskártyákhoz nem tartozik online szolgáltatás, tehát nem kapcsolódik hozzá digitális profil. Így nincs hozzá kapcsolt adminisztrációs felület sem és nem módosíthatók az általa elérhető felület adatai sem.
Az Okostábla technikailag megegyezik a kártyákkal, csak fizikai megjelenésében különbözik. A tábla egy bárpultra, recepciós pultra, asztalra elhelyezhető álló műanyag (plasztik) tábla. Ebben is található egy NFC chip, illetve QR kóddal is beolvasható az okos URL. A tábla mérete: 12cm X 14cm X 5cm.
Az okoskártyák segítségével közvetlenül a megrendelő által megadott - harmadik féltől származó - közösségi felületek érhetők el (értékelő oldalak, közösségi platformok - Google, Instagram, Facebook, Trustpilot, Tripadvisor, stb.). A kártya NFC chip-jének, illetve a hátoldalon található QR-kódjának beolvasásával közvetlenül ezen közösségi linkekre navigálja a látogatót. Ezáltal személyesen - a vállalkozás szolgáltatásának igénybevételekor - azonnal kérhető értékelés, vagy közösségi felület követés az ügyféltől.
Nagyon egyszerűen: amikor személyesen ellátogat hozzád a vásárlód/ügyfeled, a szolgáltatásod igénybevételének befejezésekor - pl. amikor fizet - kérdd meg, hogy ha van 10 másodperc ideje, akkor legyen kedves értékelje az üzletedet, szolgáltatásodat, kövesse közösségi oldaladat a mobiltelefonjával, és nyújtsd oda neki az okoskártyádat.
Étterem, kávézó esetén például a pincér viheti magával a számlával együtt. Pultnál történő kiszolgálás esetén a pénztárgép mellé is kihelyezheted a kártyát és felhívhatod rá az ügyfeled figyelmét.
A kártyát beolvasni vagy a benne lévő NFC chip segítségével lehet (egyszerűen csak hozzá kell érinteni az NFC-képes telefont), vagy a hátoldalon lévő QR-kódot kell beolvasni (a mobiltelefonok kamerája segítségével).
A mai digitális világban szinte minden vállalkozásnak muszáj foglalkoznia az online szereplésével, hiszen egyre több ember - potenciális vásárló - a neten tájékozódik az üzletek, vállalkozások szolgáltatásairól. Ez lehet egy weboldal, közösségi média felület, vagy akár egy Cégprofil (Google, Tripadvisor, Trustpilot).
Eleinte elég volt egy jól beállított - keresőoptimalizált - weboldal, közösségi felület, esetleg egy-egy fizetett hirdetés, és elég jó pozícióba kerülhetett a vállalkozás a keresési találatok között. De ma már szinte minden vállalkozás használja ezeket a megoldásokat, így más szempontokat is elkezdtek figyelembe venni a keresőmotorok. És itt jön képbe a cégek értékelése, illetve a közösségi felületek követőszámai. Minél több pozitív értékelést kap egy vállalkozás, illetve a közösségi felületei minél több követőt vonzanak, annál jobb helyezéseket érhet el a keresési találatok pozicionálása szempontjából is.
Valljuk be, online értékeléseket eddig elég nehéz volt begyűjteni utólag, mert valamiért az emberek úgy működnek, hogy ha elégedettek a szolgáltatásunkkal akkor kevésbé jut eszükbe később jó értékelést adni nekünk, ellenben ha valami nem tetszett nekik, egyből eszükbe jut, hogy publikálják negatív véleményüket. És itt jön képbe az okoskártya: helyben, az ügyfél/vendég távozása előtt kérhetjük az értékelését, közösségi oldalaink belájkolását, amely nem rabol el az idejéből többet nagyjából 10 másodpercnél.
Te melyik vállalkozástól vásárolnál? (Nyilván a döntésünket ezer más szempont is befolyásolja, de most feltételezzük azt, hogy ugyanolyan jó minőségi szolgáltatást nyújtanak, hasonló áron, ugyanabban a városban.) Amelyiknek 2-3 db pozitív értékelése van, vagy amelyiknek 2-300? Amelyiknek a Facebook oldalát 15 ember lájkolta, vagy amelyikét 4000? :)
A Google Cégprofil értékelésgyűjtő felület elérésének alapfeltétele, hogy Te legyél a Google Cégprofil tulajdonosa, vagy adminisztrátora. Az alábbi pár egyszerű lépéssel tudod előhívni a cégprofilodhoz tartozó véleménykérő linket (URL-t) a számítógéped böngészőjével. Fontos, hogy azzal a Google felhasználóval légy bejelentkezve, aki tulajdonosa, vagy szerkesztője a cégprofilnak.
1. Keresd fel a https://business.google.com oldalt, majd válaszd ki a vállalkozást (Profil megtekintése).
2. A Cégprofil kezelőoldalán az alábbi két lehetőség közül bármelyikkel válaszd ki a "Véleményolvasás" opciót.
3. A felugró Vélemények ablakban válaszd ki a "Tegyen szert több véleményre" opciót.
4. A megjelenő ablakban már látható is a "Vélemény linkje". Ezt kell kimásolni és beilleszteni megrendeléskor az "Okos URL" mezőbe.
A Trustpilot és a Tripadvisor URL-jeinek a beszerzése nagyon egyszerű: számítógép böngészőjével látogass el a szolgáltató weboldalára, majd a saját (céged) profilján kattints a "Write a reviw" linkre és másold ki a böngésző URL-jéből a megfelelő címsort/linket/url-t.
1. TRUSTPILOT: Keresd fel a https://trustpilot.com oldalt, majd keresd meg a saját vállalkozásod profilját/oldalát (1) és kattints a "Write a reviw" linkre (2).
2. TRUSTPILOT: Másold ki a böngésző URL-sávjából a profil értékelő oldalának (3) elérését (URL-jét).
3. TRIPADVISOR: Keresd fel a https://tripadvisor.com oldalt, majd keresd meg a saját vállalkozásod profilját/oldalát (1) és kattints a "Write a reviw" linkre (2).
4. TRIPADVISOR: Másold ki a böngésző URL-sávjából a profil értékelő oldalának (3) elérését (URL-jét).
A Meta (Facebook, Istagram) URL-jeinek a beszerzése nagyon egyszerű: számítógép böngészőjével látogass el a közösségi oldalakra, majd a saját (céged) profilját megnyitva másold ki a böngésző URL-jéből a megfelelő linket.
1. INSTAGRAM: Keresd fel a https://instagram.com oldalt, majd válaszd ki a profil ikont.
2. INSTAGRAM: Másold ki a böngésző URL-sávjából a profil elérését (URL-jét).
3. FACEBOOK: Keresd fel a https://facebook.com oldalt, majd válaszd ki a profil ikont.
4. FACEBOOK: Másold ki a böngésző URL-sávjából a profil elérését (URL-jét).
Természetesen!
A számlát a Billingo Online Számlázó rendszerén keresztül küldjük el Neked. Utalással történő fizetés esetén először egy díjbekérőt küldünk, majd az összeg beérkezése után elküldjük a számlát. Online bankkártyás fizetés esetén a sikeres visszaigazolás után egyből kiküldjük a számlát. A számlák elektronikus számlák, melyeket a regisztrációs email címedre küldünk ki.
GLS futárszolgálattal történő szállítás esetén a szállítási idő átlagosan 3-4 munkanap (egyedi design esetén 7-8 munkanap). GLS-el történő szállítás esetén a Csomagkezelési díj: 0 Ft.
A Magyar Postával történő szállítási mód választása esetén cégünk a megnövekedett logisztikai feladatai és a megszokottól eltérő csomagolási módszere miatt a szállítást 20 munkanap alatt tudja garantálni, illetve a szállítási díjon felül 2.000 Ft Csomagkezelési díjat számít fel.
GLS Hungary | Magyar Posta | |
---|---|---|
Szállítási díj 40.000 Ft kosárérték alatt | 1.990 Ft | 1.990 Ft |
Szállítási díj 40.000 Ft kosárérték fölött | 0 Ft | 0 Ft |
Csomagkezelési díj (1) | 0 Ft | 2.000 Ft |
Szállítási idő (2) | ~4-8 munkanap | ~20 munkanap |
(1) - Csomagkezelési díjat logisztikai és egyéb csomagolással kapcsolatos feladataink alapján számolunk fel bizonyos Szállítási módok választása esetén!
(2) - A szállítási időt mi (For Signo Kft.) - határozzuk meg annak függvényében, hogy a választott szállítást végző céggel összefüggésben milyen logisztikai feladatok hárulnak ránk!
A legtöbb standard kártya van raktáron, ezek megrendelése esetén már csak a profilodat kell létrehoznunk és összekötnünk a kártyáddal. Aztán jöhet a csomagolás és a postára adás. Átlagosan 2-3 munkanap alatt feladjuk a megrendelt kártyát (GLS esetén). Magyar Postával történő szállítás esetén cégünk logisztikai okokból több megrendelést is összevár, így 15-20 napos kiszállítással kell számolni.
Egyedi - custom - kártya rendelés esetén 6-7 munkanap az átlagos postára adás ideje (GLS esetén), hiszen ilyenkor egyeztetjük veled a design-t, elkészítjük a kártya-terveket és legyártjuk a kártyát. A profil létrehozása és a kártya felprogramozása csak ez után következik.
Ritkán előfordulhat, hogy nagyobb rendelés beérkezése esetén csúszhat ez az időpont pár napot.
Ha bármi kifogásod lenne a szolgáltatásunkkal, vagy kártyáinkkal kapcsolatban a vásárlástól számított 30 napon belül, akkor visszafizetjük Neked a teljes vételárat. Például nem úgy működik a rendszer, ahogyan azt Te elvárod, esetleg technikai problémákkal találkozol, kevésnek tartod a szolgáltatást. Indokolnod sem kell, bár ezt megköszönnénk, hogy tudjuk min kell javítanunk a jövőben.
Fontos tudnod, hogy csak a kártya és szolgáltatás díját fizetjük vissza, a szállítási/postázási díjat nem áll módunkban. Valamint a visszaküldési díj is Téged terhel. Csak sértetlen, karcmentes, hibátlan kártyát veszünk vissza.
Egyedi tervezésű - Te igényeid szerint gyártott - plasztik kártyára nem vonatkozik a pénzvisszafizetési garancia.
A Digitális Profil projektünk alapelve, hogy cégünk a legkomolyabban, legbiztonságosabban kezelje partnerei adatait, legfőképp a személyes adatokat. Teljes mértékben alávetjük magunkat a GDPR szabályainak. Erre egy profi csapatot kértünk fel, akiknek az adatvédelem, adatbiztonság a szakterülete. Ők auditálják cégünket, a Digitális Profil szolgáltatásunkat, mi pedig teljesen az ő ajánlásai szerint végezzük mind a technikai, mind az adminisztratív feladatainkat.
Adatbiztonság Bt.
Bankkártya adatokat a Digitális Profil rendszerében nem kell megadni, ezért semmilyen módon nem is tárolunk el mi ilyen adatokat. Online fizetni a Barion Payment rendszerén keresztül lehet. A fizetési szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
Kérjük, küldd el nekünk a kérdésedet és igyekszünk legjobb tudásunk szerint válaszolni Neked. Ha mások számára is hasznos lehet a felvetett kérdésed, akkor közzétesszük itt.